Kategori
Motta nyhetsbrev
Frakt
OBS! VIKTIG! Hvis du ikke er folkeregistrert på adressen du ønsker at vi sender din pakke så benytte en “C/O adresse” til en person som har folkeregistrert adresse for å sikre at pakken ikke kommer i retur til oss. Posten sitt automatiserte system avviser pakker som er adressert til en “ukjent adresse” i forhold til data de har i eget system (folkeregistrerte adresser). Det er ikke lenger tilstrekkelig med riktig navn på postkassen.
F.eks:
Ola Nordmann
C/O Kari Nordmann
Gateveien 1
1234 Stedet
Du kan sjekke/oppdatere dette fra Posten sin tjeneste:
https://www.posten.no/adressetjenester/min-adresse
Vi benytter Posten/Bring til forsendelser. Frakt er dessverre relativt kostbart for småvarer, hvis man bestiller ett enkelt produkt så kan i noen tilfeller frakten koste mer enn produktet. Bestiller man derimot flere produkter i samme forsendelse så blir det litt bedre vilkår. Merk at du kan velge forskjellige alternativer for frakt, billigste alternativ står valgt som standard. Vi tilbyr også gratis frakt på ordre over et visst beløp.
Sporing av forsendelser
Når din ordre er behandlet så vil du motta en e-post med informasjon om dette. E-posten inneholder fakturakopi og sporingskode.
Land vi sender til
Vi sender foreløpig kun til adresser i Norge.
Hva inkluderer fraktprisen?
Prisen inkluderer ordrebehandling, klargjøring, pakking, emballasje, merking og porto til din adresse.
Pakke i postkassen
Sendes med sporing. Hvis det ikke er mulig å levere forsendelsen i din postkasse, f.eks. grunnet for liten eller full postkasse, så vil du motta en hentemelding og må hente forsendelsen på nærmeste postkontor/post i butikk.
Pakker
Pakker sendes med sporing og du blir oppdatert underveis om sendingen via SMS og/eller E-post. Her har du alternativ å få sendt pakken til nærmeste postkontor/post i butikk eller levert på døren.
Levering
Vi sender som regel ut varer som er lagerført i løpet av 1-3 virkedager. Leveringstiden avhenger av din adresse og er veiledende 2-10 dager normalt.
Restordre
Hvis en vare i nettbutikken ikke er på lager, men har mulighet for restordre, så vil det si at leveringstiden blir forlenget. Merk at dette også vil påvirke leveringstiden hvis du har andre varer i samme ordre. Varen kan være på vei til vårt lager, eller vi er i prosess med å bestille ny leveranse. Ta kontakt med oss før du bestiller varer med status restordre hvis det er noe som haster.